Saturday, October 8, 2011

BITTERSWEET MEMORIES

assalamualaikum guyss ! Lama sudah x update BLOG bucuk ak nhe kan ?? hmm , myb cz t`lalu bz ngan TRIAL. but now , no more EXAM , no more EXCELL , and lastly no more TRIAL . It`s tym to say HELLO to SPM . Tapi hari nhe saya mahu luahkan tentang my BITTERSWEET MEMORIES .


hah , 1st nak cerita sal nhe lahh. pengaruh FACEBOOK sangat lah kuat dan rasa macam dunia ni x lengkap tanpa FACEBOOK. Kalau x on9 satu ary,rasa macam xkena jak. Haihh , padahal dulu`dulu x lah jugak sampai seteruk ini. FACEBOOK`FACEBOOK , tolong lah jauhkan diri dari kehidupan saya ini.
susah sangat lah mw mengelak dari ko nhe :(



ugh , macam nhe lah kehidupan saya setiap minggu. Xsabar mau menunggu SATURDAY. 

peace no war <3


bile da SS , mcm nhe lah jadinya

hikhikhik~

bila SATURDAY tiba , nhe lah kerja saya. Jalan`jalan with my mummy and kadang`kadang tu saya outing with my bestie. Tapi untuk bulan nhe myb saya x keluar dengan kawan atau bf sebab saya nak fokus ngan spm n wanna to study till die. CRAPP. tapi kan, sekarang saya pandai sudah pakai shawl yang tebal`tebal mcm picture saya yang di atas tu [ bangga ].hihihi. ouh yea, ary tu tym p sukaneka my lil sister kan , ada orang panggil saya NAJWA LATIF. Saya pown hairann ! Ala , yang penyanyi lagu CINTA MUKA BUKU tu. hahaha~ xsama pown ak ng dya ! bak kata peribahasa melayu, bagai langit dengan bumi :)) hahaha. Saya nak cuba stail tudung mcm HANA TAJIMA tu , lawa tapi saya x pandai. everytym saya cuba wat stail mcm tu mesty tak jadi. Sedihh nya :( . untuk sesiapa yang pandai buat stail tudung macam tu , ajar lahh saya oke ?? kita share`share. hihihi .


Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment