Wednesday, October 19, 2011


  Assalamualaikum guys and all teenagers. hati berbunga-bunga bagaikan bunga yang sedang mekar di taman. opz, jangan salah paham oke ! nhe bukan sebab cinta tapi senang hati dengan semua nya hari ini ! hikhikhik. semalam aku nak buat entry baru tapi line tersangat`sangat jelous dengan aku yang cute nhe. Haihh, xpa lah mgkin ada sebab kenapa ak xboleh buat entry baru semalam kan?
 Hari rabu yang sangat melucukan bagi ak sebab setiap hari rabu masa untuk kami main tapuk`tapuk dengan cikgu. kenapa? hahaha, ini semua kerana dah dua minggu aku x pakai full uniform BSMM. Aku t`lupa lah. SORYY CIKGU. minggu depan saya janji x buat lagi <3.
 hey, nak tahu? saya tertarik sangat`sangat dengan lagu percaya padaku. lirik yang sangat`sangat bermakna bagiku yeahhh. Berikan cintamu , juga sayangmu , percaya padaku , kukan menjagamu hingga akhir waktu menjemputku ! cehh, jiwang gilerr lah lirik dya doh.CRAPP. oke`oke, sekarang nak creta sal twitter lagi ! setelah sekian lama aku ada twitter baru aku tahu yang twitter lagi oke dari facebook dalam bab meluahkan perasaan nhe. its not mean yang aku x suka facebook tapi aku rasa facebook sangat public untuk aku cerita tentang masalah cinta aku. hahaha


wah , gitar lah ! hikhikhik. Lepas SPM nhe aku nak kerja n bila dah ada duit nanti aku nak beli gitar yang smart gilak. aku sangat`sangat minat bermain gitar tapi malang nya aku x pandai pulakk. sangat cute n cool yea aku rasa bila seseorang itu pandai main gitar. Aww~


you all nak tahu? semalam tym saya belajar chemistry, akibat boring yang teramat sangat so saya buat lah satu equation nhe. Then tadi saya tunjuk dekat kawan`kawan saya tapi kawan saya kata dya sudah pernah tengok equation tu. Aduyyy, sedih nya hatiku ! haha, men`men jak lah.
bila aku pulang rumah and aku search di google
memang equation nhe dah wujud pown, tapi aku x tiru oke ~
semua equation yang aku buat tu b`dasarkan buah pikiran aku dan idea aku yang kreatif .
cehhh.


p/s :: oke , itu saja untuk hari ini ! bye`bye semua~ Luv u all <3





Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment