Monday, October 31, 2011

aLL aBOut SPM :)



Assalamualaikum peeps , wanna say hello to NOVEMBER and gudbye to OCTOBER. thank you for your bittersweet memories and i will take it as lesson. heyy, nape cakap english nhe ? kite orang melayu so kena lah cakap bahasa melayu. bak kata mutiara, BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA. cewahh, berfalsafah pulokk dahh :) agagaga. 
  oke, now me serious ! wahh, xsedar erk sekarang dah nak masuk bulan 11 dohh, camne ng SPM akuh nhe ? ohh tidakk, saya sangat takut bila memikirkan hal itu. CHILL babe, masih ada masa 14 hari lagi untuk saya study smart and struggle. heyy , apa yang ak merapuh nhe ? hahaha . 14 hari x lama lahh , pejam celik pejam celik dah 14 November. TAWAKAL jak lahh. Saya target dapat 6A. tolong doakan saya erk kawan`kawan !
   Kenapa sci subject saya target b sahaje? Sebab dari form 4 lagi saya memang xdapat angkat mata pelajaran nhe. Setiap kali ujian mesty saya gagal. DAMN. Mungkin x cukup usaha lagi kott. Last minute nhe saya struggle gilerr x kira siang ataw malam. Hari`hari menjenguk bank soalan dan cube jawab soalan sbp. Okee , that`s all foe today.

MOOD :: J J J J J

Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment