Friday, November 25, 2011

Just For Fun~

Assalamualaikum peeps, nampaknya sudah lama aku x update blog bucuk aku nhe ! sangat sibuk dengan SPM yang telah dua minggu berlangsung :) aisehh, 7 subjek sudah habis dan 3 subjek akan datang. kyn tekanan jugak sebab subjek yang akan datang tu ialah killer subject untuk saya ! harap`harap saya dapat jawab jugak lahh. doakan saya erk kawan`kawan :)

okay`okay,hari nhe aku nak cerita sal apa erk? macam xda topik best jer tp sementara ada masa nak blogging nhe so aku amik kesempatan lah sebab dah lama aku x meluahkan isi hati aku dekat MY LOVE STORIES nhe kan?

aku suka sangat tenguk orang pakai dress and shawl. nak ikut style mcm tu tapi takut x ngam dengan saya. 




hah,macam nhe lah dressing yang saya suka ! aww, suka sangat lah dengan kak fatin liyana nhe~ semua yang dya pakai ngam dengan diri dya and dya pandai kac match warna untuk shawl.
dya lah idol saya bab pakai shawl nhe. bila saya nak pakai shawl je msty skodeng blog dya.
 hahaha.


p/s : Mr.A or Mr.K ?? :(

Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment