Saturday, July 9, 2011

ENTRY ROJAK =.=

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ,
Assalamualaikum semua ,hari nhe aku nak buat entry rojak sebab hari nhe banyak sangat isu-isu yang perlu di bincangkan~ banyak kejadian yang menarik berlaku hari nhe . hmm , msty korang x sabar nak tahu apa kejadian tue kan ?? ce sabar ce sabar , saya akan beritahu sebentar laeee . 

#1st entry : hari nhe hari sabtu bersamaan dengan 9 julai 2011. hmm , Malaysia di gemparkan dengan berita PERHIMPUNAN BERSIH 2.0 ~ apa motif perhimpunan tu ak pown xtw n malas mw amik tw tp nhe mcm sejarah lahh weii~ kot-kot nty keluar plak dalam esei SPM sal tajukk nhe . bonuss owh utk mereka2 yang ekut perkembangan dan sangat-sangat rugi kepada mereka yang xnak amik thu isu semasa. haha , banyak lahhh ko punya celotehh eiyta . tapi apa kes perhimpunan tue diharamkan ea ? apa yang kita nonton di berita ttg perhimpunan bersih x sama dengan apa yang saya tnguk di youtube . hmp , ntahh lah~

#2nd entry : sepa ada tnguk status ak di FB ?? ak ada post sumtink sal orang yang xtw adab meminjam barang atw benda org lain. sebenarnya ak bukan xmw c pinjam barang tue tp beradab lahh ckyt cik adik oiii . sdah lahh pinjam barang org then wat muka sombong lae ng ak . haihhh , teda cakap terima kasih lagi~ adik sayang , parents mu x pernah ajar kha adab-adab meminjam ne ?kesiann jua ko deq , sedih ak tnguk perangai mu mcm tue . ak doakan supaya hati mu terbuka utk ubah sikap mu tue~ amin

#3rd entry : gara-gra perhimpunan haram tue , hari nhe bapa aku x kerja sebab xda penumpang~ :(( . kesian bapa ak kan ? jadi dya balik awal lah ary nhe . hmm , beriadah lahh knue~ haha ! mama aku naik aty ary nhe sebab tetiba dya bawa aku p SHOES HOUSE ,lepas tu dya belikan aku kasut tumit tinggi yang harga Rm89.90 . wah3x , angin apa mama aku neh tetiba belikan ak high heels ? hehe . 

oke laahhh , sampai cnhe jak lah entry rojak ak kali nhe . mata ku nda mampu bertahan suda nhe dan ak terasa bantal busuk memanggil-manggil ak utk tidur~ byeee

Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment