Tuesday, June 21, 2011

MY LOVE WILL NEVER STOP :))




salam all , ary nhe 21.06.2011 9:45pm .
saya nak update MY LOVE STORIES . 1st of all , ary nhe d sch mcm besa jak lha. mcm terabai
plak kami ary nhe sbb cikgu-cikgu semua sibuk ng latihan koir dorang~haha . hm, ary nhe ARIF & ZURA bergaduh . kenapa ? sebab ? xpayah lha sya creta arh . SECRET . hahaha .pulang dari skolah jak truz my mum bawa p kk . adeshh , borink ak p kk tw ! kemaren pown kme p kk jua..apa lah yang ada d kk tue arh ? mama ak bawa p makan sbb dya malas mw masak .Fyi , mama ak bukan pemalas oke , myb dya terlalu penat ary nhe . kadang-kadang ak kesian jwa tguk mama ak nhe sbb semua kerja d rumah dya yang buat . then mw mlayan lagi perangai adik ak yang cerewet tue ! hahaha . mama ak bawa p mkan kfc .






MY LOVE STORIES

all is over! I hate this situation. I can only turn if it is time. 
I will not break out the word because I still love him but my heart is not
 willing to hurt again: '(. why all this should happen at this time also?
 I hate. hate. hate: ((



Thanks for reading my craps :)

No comments:

Post a Comment